✨Ilmainen toimitus yli 50 euron ostoksista✨ Rom&nd, BBIA ja Eglips ota 3, maksa 2 ✨

Usein kysyttyä FAQ

1. Onko ostosten tekeminen verkossa turvallista?

- Kyllä, on. Emme luovuta tietojasi ulkopuolisille ja käytämme ainostaan 

turvallisia maksutapoja- ja alustoja, jotka huolehtivat siitä, että kaikki tietosi ovat suojattu. 

2. Onko Yeppo suomalainen verkkokauppa?

- Yeppo ja Soonsoo on täysin suomalainen verkkokauppa (lukuunottamatta itse tuotteita tietysti). Varastomme ja konttorimme sijaitsevat Helsingissä ja Espoossa. 

3. Miten pääsen Yeppon kivijalkakauppaan?

- Kivijalkakauppamme sijaitsee Mall of Triplan (Pasila) toisessa kerroksessa. Pääset sinne niin junalla, bussilla kuin ratikalla. 

4. Ovatko kaikki Yeppossa ja Soonsoossa myytävät tuotteet aitoja?

- Kyllä. Tuotteiden laatu on meille todella tärkeää. Sisäänostamme tuotteemme suoraan brändeiltä (esim. Laneige, Bbia & Eglips) tai suomalaisilta luottomaahantuojilta. Huolehdimme siitä, että ostoketju on mahdollisimman läpinäkyvä ja lyhyt, jolloin voimme varmistaa, että saat aina turvallisia ja tuoreita tuotteita. 

5. Miten ostan tuotteita Yeppolta edullisesti?

- Meidän kaupassa on paljon tapahtumia ja alennusmyyntejä, joten kannattaa pitää näitä silmällä. Lisäksi liittyessä sivullemme, saat -10% alennuskoodin, joka on voimassa normaalihintaisiin tuotteisiin. 

6. Miten seuraan tilaustani?

- Parhaiten pääset seuraamaan tilaustasi OmaPosti -sovelluksesta. 

7. Miksi seurannassa lukee, että lähetys on luovutettu, vaikka en ole hakenut pakettia?

- Lähetämme osan tilauksista kirjeenkokoisinä lähetyksinä, jolloin tämä toimitetaan postiluukusta tai oviluukusta. Tarkistathan myös kirjelaatikkosi, mikäli sellainen on. Jos et silti löydä lähetystäsi, laitathan meille DM Instagramissa tai s-posti, niin tarkistamme tilauksesi tilan Postilta. 

8. Olen unohtanut hakea tilaustani Postista ja nyt se on lähetetty takaisin Yeppolle. Mitä teen?

- Ei hätää! Lähetämme tilauksesi sinulle takaisin heti, kun tämä on saapunut meille. Veloitamme tästä kuitenkin 4.99 euroa, sillä maksamme sen verran Postille uudesta lähetyksestä. 

9. Valitsin toimitustavaksi Pick Up. Milloin tilaukseni on valmis?

- Tilauksesi saattaa olla valmis jo 5 minuutin kuluttua. Siinä kestää yleensä enintään 2 vuorokautta riippuen tuotteet saatavuudesta. Laitathan meille s-postia tai insta dm, jos sinulla on kiire tilauksesi kanssa.

 

10. Olen valinnut Pick Upin. Kuinka pitkään tilaustani säilytetään Yeppossa?

- Tilaustani säilytetään 14 päivää siitä hetkestä, kun olemme lähettäneet sinulle s-postia tilauksen valmistumisesta. 

11. Tilauksestani puuttui tuotteita/tilauksessani oli vääriä tuotteita. Mitä teen?

- Olemme hyvin pahoillamme, että meillä kävi moka. Kaikille tulee välillä oikosulku. Laita meille dm tai s-postia, jossa tilausnumerosi ja kuvaus tilauksesta/mitä siitä puuttui ja korjaamme tilanteen mahdollisimman nopeasti.

12. En pääse noutamaan Pick Up tilaustani itse, voiko joku noutaa sen puolestani?

- Luovutamme tilauksesi tilausvahvistusta vastaan, joten voit laittaa tilausvahvistuksen perheenjäsenellesi tai kaverille, niin luovutamme tilauksen hänelle.

13. Mikä on Yeppo verkkokaupan toimitusaika?

- Pakkaamme tilauksen aina kello 15 saakka eli kun teet tilauksesi ennen kello 15, ehtii se todennäköisesti lähteä Postin kanssa jo saman päivän aikana. Etelä-Suomessa toimitusaika on 1-4 arkipäivää ja Pohjois-Suomessa 3-7 arkipäivää. Alennusmyynneissä saattaa kestää hieman enemmän. 

14. Olen tehnyt tilauksen, mutta tilaukseni ei ole vieläkään saapunut Postille. Onko jokin hätänä?

- Mikäli tilauksessasi ei ole ennakkotilaustuotteita, mutta se silti viipyy, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, niin korjaamme asian mahdollisimman pian. 

15. Olen tehnyt tilauksen, josta osa on ennakkotilaustuotteita. Milloin tilaukseni toimitetaan?

- Tilauksesi toimitetaan silloin, kun kaikki tilauksen tuotteet ovat saapuneet varastollemme. 

16. Haluan, että tilaus, jossa on ennakkotilaustuotteita toimitetaan erikseen eli haluan saada muut tuotteet ensin. Voiko näin tehdä?

- Voit maksaa erilliset toimituskulut, niin lähetämme ensimmäisen osan tilauksesta ensin. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jossa sinua neuvotaan paremmin juuri sinun tapauksesi kanssa. 

17. Mitä voin palauttaa?

- Voit palauttaa ainoastaan avaamattomia (sekä tuote että tuotteen pakkaus tulee olla avaamattomia) ja täysin käyttämättömiä tuotteita niiden alkuperäisissä pakkauksissa. 

18. Miten palautan tilaukseni?

- Kun haluat palauttaa tilauksesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Laitamme sinulle koodin, jolla pystyt palauttamaan lähetyksesi. Mikäli olet noutanut tilauksesi Yeppo kivijalkakaupasta, palautus on tehtävä Yeppo Triplaan. 

19. Milloin saan rahat palautuksesta?

- Saat rahat palautuksesta 14 vuorokauden kuluttua siitä, kun olemme saaneet palautuksesi. Huomaa, että tavallisesta palautuksesta ( ei viallinen tuote) vähennämme toimituskulut 4.99 euroa.