🍋 Ilmainen toimitus kaikista yli 50€ tilauksista🍊 Koodilla LIPS30 -30% kaikista huulimeikeistä💕

Toimitus ja palautus/Delivery

DELIVERY

 

SUOMI/FINLAND

We don’t charge any delivery fees when the order is over 50€ (euro). On orders below 50 euro, we charge only 4.99€.
We prepare and pack your order with utmost love and send the products usually on the next working day. We always do our best for you not to have to wait. In Finland, It takes usually a maximum of 5 weekdays for the order to arrive to you. In Uusimaa it might take 1-2 working days.

Please check Omaposti to see the tracking code and kindly check you spam if you couldn't get any email from us. 

SWEDEN, DENMARK, ESTONIA, LATVIA, LITHUANIA, FRANCE, SPAIN, GERMANY, PORTUGAL, AUSTRIA, CZECH REPUBLIC, ITALY, KOSOVO, MOLDOVA, SWITZERLAND, POLAND, CROATIA, HUNGARY, ROMANIA, SLOVAKIA, 

Free delivery for orders over 60€. 

Delivery fee of 5,99€ when the order is below 60€. 

We send you order primarily the same (working) day. You will get the tracking code within 24 hours of the beginning of shipping process. 

 

REST OF THE WORLD

The delivery fee for all orders below 200 €, is 21,99 €. 

 

Thank you so much for supporting us. We are trying our best to offer you the best service. If there is any service you couldn't find, please kindly reach us so we can do it better next time. 

 

Please notice that due to COVID-19 the delivery through Posti might take longer than usually. 

 

 

 

 

Toimitus Suomessa

Emme peri toimituskuluja, kun tilauksesi vähimmäisarvo on yli 50 euroa. Alle 50 euron tilauksista tulee vain 4,99 euron toimitusmaksu. 

Pakkaamme tilauksesi rakkaudella ja lähetämme tuotteesi yleensä jo tilausta seuraavana arkipäivänä. Teemme aina parhaamme, jotta sinun ei tarvitse odottaa lahjaasi itsellesi tai rakkaillesi yhtään sen kauempaa. Suomessa lähetykset ehtivät perille yleensä 5 arkipäivän sisällä tilauksesta ja joskus jopa seuraavana arkipäivänä.  Seurantakoodin tarkistat kätevästi Omaposti-sovelluksesta. 

Huomioi, että johtuen COVID-19:sta Postin palvelut voivat olla ruuhkautuneet, mistä johtuen toimituksessa voi kestää tavallista enemmän. 

Tarra-, sukka- koru- ja sheet maskitilaukset toimitetaan usein XXS kokoisessa lähetyksessä, joka tulee suoraan kotiisi postiluukusta. Voit siis tarkistaa lähetyksesi myös postilaatikostasi, joka löytyy usein rivitaloissa sekä omakotitaloissa. 

 

 

Palautus

Mikäli haluat palauttaa tilauksesi tai osan tilauksestasi, sinun täytyy ilmoittaa siitä meille 14 vuorokauden sisällä tilauksesi vastaanottamisesta. Voit tehdä tämän lähettämällä sähköpostiviestin osoitteeseen info@yeppo.fi tai suoraan myymälästämme Yeppo/Soonsoo Mall of Triplassa. Vaihto ja palautus on mahdollista, kun tuote on avaamaton (kosmetiikkatuotteet ja meikit), käyttämätön ja ainoastaan sen alkuperäisessä pakkauksessa. Avattuja ja käytettyjä tuotteita ei voi palauttaa. 

​Valitettavasti hygieniasyistä korvakoruja ei voi palauttaa. 

Maksu palautuksesta on 4.99 euroa, silloin kun palautus suoritetaan Postitse. Tämä maksu pidätetään palautuksesta, sillä maksamme sen myös Postille. 

Kun olet ilmoittanut meille palautuksesta, tuotteet on toimitettava meille (Postille) 14 vuorokauden sisällä. Me lähetämme sinulle sähköpostia, kun olemme saaneet palautuksesi. Rahat palautetaan 7 päivän kuluessa siitä, kun olemme saaneet palautuksesi. 

Mikäli olet saanut viallisen tuotteen ilmoita siitä meille mahdollisimman pian sähköpostitse tai chatissamme. Viallisen tuotteen vaihto- ja palautus on sinulle ilmaista. Mikäli tarvitset apua tilauksen palauttamiseen, otathat yhteyttä asiakaspalveluumme chatin kautta. 

 

Noutamatta jäänyt lähetys 

Mikäli olet unohtanut noutaa tilauksesi, tilaus on yritetty toimittaa väärään osoitteeseen (tilausvaiheessa ilmoitettu väärä osoite) tai puhelinnumero on ilmoitettu väärin, mistä johtuen saapumisviestiä ei ole tullut ja tilaus palautuu takaisin varastollemme, joudumme valitettavasti veloittamaan tilauksen toimitusmaksun. Toimitusmaksu pidätetään sekä siinä tapauksessa, että päätät palauttaa tuotteen sekä jos haluat, että tämä lähetetään sinulle uudestaan, sillä myös Yeppo maksaa lähetyskulut tilauksestasi kahdesti. 

Olethan siis huolellinen, kun täytät tilauksesi tiedot sekä kun saat tilauksesi saapumisviestin. Huomaa, että Posti veloittaa erillisen maksun siitä, että säilytystä pidennetään.