Toimitukset ja palautukset
Toimitamme koko EU-alueelle! Näet kaikki ajantasaiset toimitushinnat luettelosta alta sekä kassalta.
NOUTOPISTETOIMITUS 3,99€ - 4,99 €
ILMAINEN TOIMITUS yli 45 € tilauksille Postnordilla
ARVIOITU TOIMITUSAIKA 1-2 arkipäivää*
Toimitamme seuraaviin maihin: Suomi, Ahvenanmaa, Ruotsi, Belgia, Bulgaria, Tšekki, Tanska, Saksa, Viro, Irlanti, Kreikka, Espanja, Ranska, Kroatia, Italia, Kypros, Latvia, Liettua, Luxemburg, Unkari, Malta, Alankomaat, Itävalta, Puola, Portugali, Romania, Slovenia, Slovakia.
Toimitus Suomessa
Postnord 3,99€ - ilmainen yli 45€* tilauksille
Posti 4,99€ - yli 50€* tilauksille 0,99€
Kotiin toimitus 11,99€ - ilmainen yli 200€* tilauksille
*Alennusten jälkeen
Huomioithan että lahjakorttien arvo ei kerrytä ilmaiseen toimitukseen oikeuttavaa tilauksen minimisummaa. Eli jos tilaat sekä lahjakortteja että tuotteita, varmista että tuotteiden arvo on yli 45 euroa, mikäli haluat tilauksellesi ilmaisen toimituksen. Tämä johtuu siitä, että lahjakortti toimitetaan aina sähköisesti, eivätkä ne ole fyysisiä tuotteita.
Tuotteiden keräilyaika varastollamme
Kaikki tilaukset lähetetään varastoltamme normaalisti kahden arkipäivän (ma-pe) kuluessa*!
Suurin osa pääkaupunkiseudulle, Turkuun ja Tampereelle lähetettävistä tilauksista, jotka saapuvat meille arkipäivänä klo 21 mennessä, toimitetaan perille jo seuraavana arkipäivänä, mikäli kuljetusyhtiöksi on valittu Posti. Postnordin kautta tehtävät tilaukset lähtevät vielä samana arkipäivänä varastoltamme, jos tilaus saapuu ennen klo 14.
*Isompien kampanjoiden, esim. Kaikki -X% ja Black Friday, aikana keräilyajat voivat olla pidemmät.
Tilauksen toimitusaika
Kuljetusyhtiön toimitusaika noutopisteeseen tai vastaanottajan osoitteeseen riippuu valitusta kuljetusyhtiöstä ja toimitustavasta.
- Postnord yleensä 1-2 arkipäivää.
- Posti yleensä 1-2 arkipäivää, Pohjois-Suomessa yleensä 3-4 arkipäivää.
Kuljetusaika-arvio lasketaan siitä päivästä alkaen, kun toimitus on lähtenyt varastoltamme. Kuljetusyhtiöiden toimitusajoista vastaavat kuljetusyhtiöt.
Toimitus Tanska, Latvia, Liettua ja Viro
5,99€ - Ilmainen yli 60€* tilauksille. Kuljetusyhtiöt: Postnord, DPD ja Posti (Bring).
Kotiin toimitus 11,99€ - ilmainen yli 200€* tilauksille.
*Alennusten jälkeen.
Huomioithan että lahjakorttien arvo ei kerrytä ilmaiseen toimitukseen oikeuttavaa tilauksen minimisummaa. Eli jos tilaat sekä lahjakortteja että tuotteita, varmista että tuotteiden arvo on yli 60 euroa, mikäli haluat tilauksellesi ilmaisen toimituksen. Tämä johtuu siitä, että lahjakortti toimitetaan aina sähköisesti, eivätkä ne ole fyysisiä tuotteita.
Tuotteiden keräilyaika varastollamme
Kaikki tilaukset kerätään ja lähetetään varastoltamme normaalisti kahden arkipäivän* (maanantaista perjantaihin) sisällä!
*Suurten kampanjoiden, esim. Kaikki -X% ja Black Friday, aikana keräilyajat voivat olla pidemmät.
Tilauksen toimitusaika
Kuljetusyhtiön toimitusaika noutopisteeseen tai vastaanottajan osoitteeseen riippuu valitusta kuljetusyhtiöstä ja toimitustavasta.
- Postnord / DPD yleensä 2-4 arkipäivää.
- Posti yleensä 2-7 arkipäivää.
Kuljetusaika-arvio lasketaan siitä päivästä alkaen, kun toimitus on lähtenyt varastoltamme. Kuljetusyhtiöiden toimitusajoista vastaavat kuljetusyhtiöt.
EU-alueelle toimitettavat tilaukset sisältävät kaikki verot ja maksut. Tilaukset toimitetaan delivered duty paid (DDP) -toimituksella.
Voit tehdä ostoksia Ruotsissa omalta sivultaan.
Toimitus EU-alueelle
Saksa
- Kotiin toimitus 6,99€ - ilmainen yli 60€ tilauksille. Toimitus normaalisti 3-8 arkipäivää lähetyksestä.
- Kotiin toimitus DPD 11,99€ - ilmainen yli 200€ tilauksille. Toimitus normaalisti 2-6 arkipäivää lähetyksestä.
Puola
- Kotiin toimitus 9,99€ - ilmainen yli 100€ tilauksille. Toimitus normaalisti 3-8 arkipäivää lähetyksestä.
Hollanti, Luxembourg, Belgia
- Kotiin toimitus 12,80€ - ilmainen yli 60€ tilauksille. Toimitus normaalisti 3-8 arkipäivää lähetyksestä.
Itävalta, Tsekki, Unkari, Portugali, Slovakia, Slovenia, Espanja
- Kotiin toimitus 19,80€ - ilmainen yli 60€ tilauksille. Toimitus normaalisti 3-8 arkipäivää lähetyksestä..
Italia, Irlanti, Ranska
- Kotiin toimitus 19,80€ - ilmainen yli 60€ tilauksille. Toimitus normaalisti 1-3 arkipäivää lähetyksestä.
Muu EU-alue
- Kotiin toimitus 31,80€ - ilmainen yli 200€ tilauksille. Toimitus normaalisti 1-3 arkipäivää lähetyksestä.
Tilausten arvot alennusten jälkeen. Huomioithan että lahjakorttien arvo ei kerrytä ilmaiseen toimitukseen oikeuttavaa tilauksen minimisummaa. Eli jos tilaat sekä lahjakortteja että tuotteita, varmista että tuotteiden arvo on yli 45 euroa, mikäli haluat tilauksellesi ilmaisen toimituksen. Tämä johtuu siitä, että lahjakortti toimitetaan aina sähköisesti, eivätkä ne ole fyysisiä tuotteita.
Tilausten keräilyaika varastollamme
Kaikki tilaukset kerätään ja lähetetään varastoltamme normaalisti kahden arkipäivän* (maanantaista perjantaihin) sisällä!
Toimitusaika-arvion näet toimitushinnan yhteydestä.
*Suurten kampanjoiden, esim. Kaikki -X% ja Black Friday, aikana keräilyajat voivat olla pidemmät.
Toimitusaika
Postnord / DPD Euroopassa 2–6 arkipäivää.
Posti Eurooppaan 2-7 arkipäivää.
EU-alue
EU-alueelle toimitettavat tilaukset sisältävät kaikki verot ja maksut. Tilaukset toimitetaan delivered duty paid (DDP) -toimituksella.
Yeppo & Soonsoo -tilaukset lähetetään kaikki Suomessa sijaitsevalta varastoltamme.
Palautukset Suomessa
Mikäli haluat palauttaa tilauksesi kokonaan tai osittain, on sinun tehtävä siitä palautusilmoitus meille 14 vrk sisällä tuotteiden vastaanottamisesta. Palautusilmoituksen voit tehdä lähettämällä sähköpostiviestin osoitteeseen info@yeppo.fi. Voit vaihtoehtoisesti myös palauttaa tuotteet suoraan mihin tahansa myymäläämme.
Kaikista postitse tehtävistä palautuksista perimme aina palautuskulun 6,99 €. Lue lisää palautuskuluista seuraavasta kohdasta.
Palautettavat tuotteet tulee ilmoituksen jälkeen viipymättä lähettää tai toimittaa myymäläämme, viimeistään 14 vrk kuluessa palautusilmoituksesta. Tuotteet tulee pakata huolellisesti niin, etteivät ne vaurioidu kuljetuksessa.
Vaihto ja palautus on mahdollista, kun tuote on avaamaton (kosmetiikkatuotteet ja meikit), käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Avattuja ja käytettyjä tuotteita ei voi palauttaa. Terveys- ja hygieniasyistä palautusoikeus ei koske koruja.
Mikäli tuote on asiakkaan käytön tai toiminnan johdosta tullut myyntikelvottomaksi, asiakas vastaa tuotteen koko arvosta ja vähennämme palautettavasta summasta tuotteen alkuperäisen hinnan.
Käsittelemme palautukset saapumisjärjestyksessä, kuitenkin viimeistään 7 vrk sisällä tuotteiden palautumisesta varastollemme. Lähetämme ilmoituksen sähköpostitse, kun palautus on saapunut meille. Hyvitämme palautettavan summan 7 vuorokauden kuluessa tuotteiden saapumisesta meille käyttämällä sitä maksutapaa, jota olet käyttänyt alkuperäisessä ostotapahtumassa, ellei toisin ole sovittu. Rahanpalautuksen viive on palveluntarjoajasta riippuen noin 2 vrk. Saat aina ilmoituksen maksunvälittäjältä ja meiltä, että rahat on palautettu.
Postitse palautettavien tuotteiden palautussummasta vähennetään aina kulut 6,99 €. Myymälään tehtävistä palautuksista ei peritä palautuskuluja.
Lisäksi alkuperäiset tilauksen toimituskulut vähennetään myös, mikäli tilauksen arvo on tilaushetkellä täyttänyt ilmaisen toimituksen rajan, mutta palautuksen jälkeen tilauksen arvo ei oikeuta valittuun ilmaiseen toimitukseen. Toimituskulut vähennetään käytetyn alkuperäisen toimitustavan mukaisesti. Tämä pätee myös myymälöihin tehtäviin palautuksiin.
Jos tilauksesi arvo on esimerkiksi ylittänyt 45 euron rajan ja olet saanut maksuttoman toimituksen PostNordin kautta, mutta palautettuasi tuotteita ei tilauksen arvo enää täytä vaadittua 45 euron minimisummaa ilmaiselle noutopistetoimitukselle, vähennetään palautettavasta summasta PostNordin noutopistetoimituksen hinta eli 4,89 € palautuskulun 6,99 € lisäksi.
Jos asiakas palauttaa kanta-asiakaspisteillä lunastettuja palkintoja tilauksen yhteydessä, kuten tuote, lahjakortti, alennuskoodi ja €-määräiset alennukset, ei niitä muuteta takaisin pisteiksi palautuksen jälkeen, vaan pisteet ja edut lasketaan käytetyiksi. Eli jos olet hyödyntänyt esimerkiksi pisteillä lunastetun lahjakortin tilauksen yhteydessä, mutta teet palautuksen, ei käyttämääsi lahjakorttia palauteta takaisin kanta-asiakastilille uudelleen käytettäväksi.
Asiakkaan tulee huomioida pakettien säilytysajat noutopisteessä ja toimitusajat kotiin toimituksissa. Mikäli pakettia ei noudeta säilytysajan sisällä, tilaus on yritetty toimittaa väärään osoitteeseen (tilaukselle on ilmoitettu väärä osoite) tai asiakas ei ole saanut toimituksen saapumisviestiä väärin ilmoitetusta puhelinnumerosta johtuen, palautuu paketti takaisin lähettäjälle. Noutamattomasta lähetyksestä veloitamme toimitus- ja käsittelymaksun 6,99 €.
Mikäli olet vastaanottanut viallisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@yeppo.fi. Ilmoitus virheellisestä tuotteesta tulee tehdä kohtuullisen ajan sisällä, viimeistään 2 kuukauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
Paketin rikkouduttua kuljetuksessa, otathan yhteyttä tilauksen toimittaneeseen kuljetusyhtiöön.
Huomioithan että tuotteen käytöstä mahdollisesti aiheutuva allerginen reaktio tai herkistyminen ei kuulu virhevastuun tai reklamoinnin piiriin. Kaikki Yeppo & Soonsoon myymät tuotteet ovat CPNP hyväksyttyjä, mikä tarkoittaa niiden täyttävän EU:n kosmetiikkalainsäädäntövaatimukset.
Vaikka tuotteiden turvallisuus on varmistettu, ei se silti poista yksittäisen kuluttajan mahdollisuutta olla esimerkiksi allerginen jollekin ainesosalle. Jos havaitset tuotteen aiheuttavan allergiaoireita, punoitusta tai muita oireita, lopeta sen käyttö välittömästi.
Palautukset Eurooppa
Mikäli haluat palauttaa jonkin tilaamistasi tuotteista, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@yeppo.fi.
Palautuskulu on sama kuin tilauksen toimitusmaksu valittuun maahan, joka vähennetään palautettavasta summasta. Asiakas vastaa kaikista muista mahdollisesti syntyneistä palautukseen liittyvistä kustannuksista.
Mikäli olet vastaanottanut viallisen tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@yeppo.fi. Ilmoitus virheellisestä tuotteesta tulee tehdä kohtuullisen ajan sisällä, viimeistään 2 kuukauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
Paketin rikkouduttua kuljetuksessa, otathan yhteyttä tilauksen toimittaneeseen kuljetusyhtiöön.
Huomioithan että tuotteen käytöstä mahdollisesti aiheutuva allerginen reaktio tai herkistyminen ei kuulu virhevastuun tai reklamoinnin piiriin. Kaikki Yeppo & Soonsoon myymät tuotteet ovat CPNP hyväksyttyjä, mikä tarkoittaa niiden täyttävän EU:n kosmetiikkalainsäädäntövaatimukset.
Vaikka tuotteiden turvallisuus on varmistettu, ei se silti poista yksittäisen kuluttajan mahdollisuutta olla esimerkiksi allerginen jollekin ainesosalle. Jos havaitset tuotteen aiheuttavan allergiaoireita, punoitusta tai muita oireita, lopeta sen käyttö välittömästi.